OMWB — Recruitment campagne - Kijk om je heen
Ondersteunen bij recruitment // employer branding, het vinden van nieuwe medewerkers.
Supersky is in teamwork met Frisse Blikken door Omgevingsdienst Midden en West-Brabant (OMWB) gevraagd om te ondersteunen bij recruitment / employer branding, met als doel: het vinden van nieuwe medewerkers. OMWB is dé spil in het web op gebied van milieu en leefbaarheid, tussen bedrijven, overheden en bewoners en houden daarmee Nederland leefbaar voor iedereen.
Resultaat
Hoe gaan we te werk?
Op basis van een strategisch traject wat Frisse Blikken heeft ontwikkeld, hebben we samen de “Kijk Om Je Heen” campagne bedacht, waarin we naar voren brengen dat de OMWB’er meer ziet in de alledaagse omgeving, dan de gemiddelde Nederlander.
De expertises in milieu- en regelgeving geeft een spanningsveld tussen bedrijven en bewoners, dit had daarom ook spannende beelden nodig. We hebben tien ambassadeurs gevonden binnen OMWB, als gezichten van de campagne. De campagne focust zich op het inhoudelijke verhaal gecombineerd met sterke beelden die overtuigen.
Iedere hoofdpersoon hebben we op een unieke locatie op beeld vastgelegd, wat past bij zijn of haar functie. Veel OMWB’ers zijn dagelijks op bezoek bij uiteenlopende opdrachtgevers. Binnen die context/locatie hebben we iedere hoofdpersoon in beeld gebracht.
Een campagne-style, met styleguide. Tien geweldige campagnebeelden als combinatie van fotografie en design, ondersteund met twee inhoudelijke portretvideo’s en één testimonial. Met de nodige middelen voor social, on- en offline communicatie, banners, headers, posters, noem maar op!
Opmerkelijk:
Onze campagne werd al snel na release benoemd tot:
Werf& - Campagne van de week
USED EXPERTISES
Employer Branding // Campagne // Design // Video // Photography
VIDEO
Interested?
Heb je een tof idee, een vraag die nog verder uitgewerkt moet worden of een concreet content plan waar we iets vets bij mogen maken, wij staan in alle gevallen voor je klaar, neem contact op!

